onsdag 22 januari 2014

RYKTEN

Jag hatar folk som sprider rykten! Kan inte fatta grejen... Som till exempel en tjej som sagt massa grejer om mig, att jag blivit utkickad ur stall och att jag skulle sno grejer... Det är verkligen jättekul =) Känns toppen! Ännu bättre blir det när hon inte ens vet vem jag är, och första gången hon träffar mig så vet hon inte att jag är jag... Vad är grejen då liksom?? Problems... Samma grej som att hon ringde runt och var upprörd över ett blogginlägg jag gjort om ridskolan. Hon ringde till alla möjliga utom mig. Hon har aldrig sagt något eller någonting. Mysko. Blev många läsare för mig på bloggen i vart fall! =)

Till alla er som undrar något, välkommen att fråga! Om ni inte vågar, knip käft och sluta bry er!

Nu till ett rykte jag tänkte hjälpa till att sprida.... 

DET RYKTAS OM ATT HÖÖKS KATALOGEN KOMMER IMORGON! Äääälskart! Bland det bästa som finns. Höökskatalogen, soffa och filt plus en kopp te! Sen ringer jag och Hästis-Bästis varandra och går igenom katalogen - sida för sida!

Looovely! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar