lördag 25 januari 2014

CLEAR ROUND

Gaaahhhhh!! Hahaha! Blev inte riktigt som jag tänkt mig =( My hoppade skitbra, men när jag skall hoppa låser sig allting. Måste träna upp mig rent mentalt. Tappa lite vikt och införskaffa mer muskler behövs också! Cannelle är så lydig, så minsta lilla förhållning eller vikthjälp så lyssnar hon. Då är det inte bra att jag tvekar och fegar, för det blir skit =(

Bjuder på två filmer i alla fall! En med My och en med mig. Tack Julia Dolk för hjälpen <3

My och Cannelle får rosett. Varför kan inte jag rida lika avslappnat? Skiiiit =)


Hahaha! Jaja... Målsättningen är ju att våga... ;) BaaappppaBaaaapppaaaCHICKEN!!!

2 kommentarer:

  1. hehe där ser man, det är en ganska vanlig övning :) Hur gick det för dig? :) KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går bra! Är glad att jag ens vågade anmäla mig <3 Tack och kram tillbaka!

      Radera