fredag 24 januari 2014

Jag är KING!

Asså..! Jag svävar på randiga och glittriga moln =) Älskar allt och alla <3 värsta lyckoruset!! Nu har jag uppnått ännu ett av mina mål. Nämligen att våga hoppa! 

WhooopWhooop! Här glider KINGEN in ;) 

Var med och red lektion idag, jag jade Nasse och My hade Cannelle. Vi körde travbommar först, sen skulle vi träna galoppfattningar efter hinder. Hindret var cirka 30 cm... Skit samma! Trav fram på hindret, fatta galopp efter.lägga en volt, bryta av till trav, mot ett nytt hinder, galopp efter ut i hörnet. Gick rätt så bra =) sen vet jag inte vad som hände?! Morskade till mig och sade att jag kunde prova något språng. WTF?!?! 

Nääääj... Men, men... Upp med pinnarna på 60 cm och sen körde jag en "bana" på 4 hinder!! Höll på att dö av lycka för det var så kul och gick så bra! Tog det i båda varven! 

Heeeell Jääää, här kommer jag!! Kändes så himla suuper!! 

Massa tack till Johanna, Linn och My för att ni peppade mig och fick mig att våga och känna mig stolt! 
LOOOOOOVE YA`! <3

Så nu när storhetsvansinnet slagit till har jag bestämt mig för att ha Nasse på nästa hopplektion =) hoppas att någon kan filma eller ta kort då!

Måste tagga om för imorgon, då är det CLEAR ROUND med Cannelle som gäller.

Ses!

MITT HJÄRTA***BÄSTA HEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar