torsdag 23 januari 2014

Hästtransporter...

Måste börja kolla på hästtransport nu när jag skall byta stall. Vill inte sluta träna och det kan alltid vara bra att kunna ta sig till ridhus, veterinär, kompisar.., tävlingar?!

Har en som jag kollat på, men det är lite frågetecken som skall rätas ut.

Skall se om det finns någon att låna eller hyra...

Den transport jag köper kommer ingå i stallet, så den måste vara anpassad till det. Svårt tycker jag!
Lite bilder på vad jag funderar på...


Bild från Blocketannons, det är en sådan här jag har på G...
Fautras Provan i mycket bra skick
FAUTRAS PROVAN, bild från Blocket

Thule Prestige, bild från Rolf Ericson Trailers


BÖCKMAN DUETT, bild från Rolf Ericson Trailers

STAR DIAMANT, bild från Rolf Ericson Trailers



Blog Image
http://blogg.pinge.eu/#home
KAN DETTA VARA ETT ALTERNATIV?!
Ser mestadels livsfarligt ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar