fredag 3 januari 2014

MÅLSÄTTNINGAR 2014





Nu är det dags att gå igenom vilka målsättningar jag skall ha för det nya året! Jag har tänkt att jag skall sätta upp fem mål för varje del i mitt hästliv. Alltså 5 för MIG, 5 för Nasse, 5 för Cannelle och 5 för Ullevi!
Vad tror Ni om det?? Jag tycker det känns som en bra idé =) skall försöka ha realistiska mål men också ett som är lite större. Ett riktigt VINNAR-MÅL! <3 Jag skall sedan skriva upp dem lite snyggt och sätta upp i stallet så jag varje dag blir peppad och påmind om vart jag ska med min ridning. Blir så mycket roligare att rida också när man har något att sikta mot =) Kommer presentera mina målsättningar så snart jag tänkt igenom dem ordentligt. Har några som är glasklara redan, men sedan gäller det att sålla mellan allt man vill så det verkligen blir FEM ordentliga men realistiska mål...



Båda bilderna kommer från Internet





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar