lördag 8 februari 2014

Expertutlåtande!

Bjöd på godis idag =) Smakpanelen var oenig men ändå enig ;) 
Tack Johanna för julklappen <3



Cannelle var tveksam... Efter lite trugande luktade hon på godiset, men vände undan huvudet... Tog en bit och höll den vid hennes läpp, men hon ville ändå inte ha... Då "tvångsmatade" jag henne, och hon åt upp den men gjorde väldiga grimaser. Ville inte ha en bit till! 
BETYG: "Om du tvingar mig, så visst..."



Nasse luktade med intresse, ville helst stoppa hela paketet i munnen =) men själva godisbiten var han inte så intresserad av... När jag höll den vid läppen läppjade han mest och tog den sedan när jag lade den flat i handen. Han åt upp men spillde minst hälften efterom han gjorde väldiga head-banger moves med huvudet. Han var inte intresserad av att ät upp det han spillde, men tog en bit till när jag bjöd...
BETYG: "Jag äter allt, så jag äter väl det här med..."


Någon annan som har erfarenhet av detta godis? Skall tydligen ha fått jättebra recensioner??

**Vill påpeka att Nasse är väldigt glupsk, och oftast äter allt med väldig aptit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar