onsdag 26 februari 2014

ALDRIG mer!!



Linn har lindat in mig i halsdukar och gamla hundfiltar innan träningen

Jag skall ADLRIG mer hoppa med nackspärr - ALDRIG! 

Om det inte är en tävling eller en viktig träning, eller om jag skall ha med mig Nasse, eller om det är någon jätterolig/nyttig övning förstås... 

I övrigt skall jag ALDRIG mer hoppa med nacksmärtor. FyFan! Alltså.., kunde inte rida an på hindren ordentligt eftersom jag inte kunde vrida huvudet, red stelt och var helt obalanserad. Kom snett på hindren och var inte förberedd ett dugg. Värdelöst! De hinder som jag kom på i vänstervarv gick bättre, men det var ändå svårt och satan vad det gjorde ont!! Började till och med tjuta...Fast jag tror det var mestadels för jag blev så besviken att jag inte fick ut max av träningen nu när jag hade Nasse med mig, plus att jag tyckte han var så duktig och snäll - Underbara hest <3 

Straffet har i allafall kommit idag för jag är typ sängliggandes och kan nästan inte skriva för det gör ont att använda tangentbordet. Har kontaktat naprapat och sjukgymnast men ingen hade tid, men får hoppas på återbud så att dom hör av sig...

Har i allafall lagt upp en film, men det gör lika ont att titta på den som det gjorde att hoppa =( PINSAMT! Höll på att dralla av också för stiglädret släppte när vi gjorde en liten NasseMarreSpecial, men det har jag ingen film på just nu. Hoppas att jag fixar det på torsdag då jag träffar filmaren i fråga =) 

Tack Essa och Julia för att ni agerade papparazzis och tack alla andra för en toppen träning! Riktigt bra stämning i gruppen <3 KUL! Vi fortsätter på det spåret nästa vecka!! Tack för hjälpen med lastning och transport - Bäst Johanna Berg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar