torsdag 21 november 2013

Smart grej?!

Igår skrittade jag ut Cannelle i full BoT-mundering, vi red längs vägen ca 30 minuter, sedan fick hon stå med alla grejerna kvar på sig inne, medan Fanny red lektion. Efter ridlektionen så skrittade barnen henne ca 45 minuter. Även Tobbe red några varv...

Jag och Nasse var med i 20-gruppen. Det var mycket serpentiner i trav och fokus på galoppfattningar. Gick kanon till en början, men mot slutet blev han trött, så trött!! Orkade inte hålla ihop sig alls och sprang på snabbare än Cannelle i traven! Haha =) Serpentinerna blev större och större och inte alls särskilt raka på mitten... Han var i allafall superduktig och jag kan inte kräva så mycket med tanke på hur kort tid han faktiskt varit igång och jobbat.

Efter ridpasset stretchade jag honom, med fokus på rygg och bog.

Nu till den smarta grejen! Några tjejer "prankade" mig med en app som jag tror kan vara skitsmart! Det var en hårtrimmer-app. Alltså det låter precis som en trimmer. Ska skaffa den och träna med Nasse =) Måste verkligen klippa honom nu när han är igång ordentligt, blir svettigt!

Idag är det hästarnas vilodag så jag skall ha lite SPAkväll hemma <3

BuuuzzzzBuuuzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar