lördag 2 november 2013

Heldag i stallet!

Tjohej! Haft min första stalljour idag. Gick bra men satan vad massor att hålla reda på, 14 spiltor och 13 boxar, och alla skall ha olika av allting!! Som tur var så var My med och hjälpte mig =) Det var CL hoppning idag också så det började droppa in folk redan vid 9-tiden... Vet inte hur många gånger vi mockade ur spiltorna och sopade gången för att allt skulle se bra ut! Fanny, min sambos dotter, skulle vara med på CL-hoppningen, bombana, och startade naturligtvis först. Snabbba ryck med kvasten sedan en joggingtur över stallplanen och så hann vi precis in till hennes start =) Rosett blev det också! Kul =) Skaaaapligt man blev sugen på att hoppa!

Annars bestod dagen mest av att vi jobbade och åt, men efter insläppet blev det ridning, och vi tog även några skutt. Jag är ju lätt snyggast!! Hahahaha =) GLOBEN HERE I COME! Bjuder på det ;)

Varsågoda, lite videolänkar!!

My hoppar Cannelle

Jag "hoppar" Nasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar