torsdag 31 juli 2014

JahaNähä!




Amen, oooookeeej!! Äntligen lite mindre varmt så man kan/orkar rida, och vad blir det då istället?? Blixtar och dunder och massa åska =( Så typiskt. Kommer säkert gå skitbra för mig på träningslägret... Inte ridit på nästan två veckor nu jue! Jaja, bara två dagar kvar innan semester så sen kan jag ju rida på morgonen när det är lite svalare. 
Eftersom jag inte red något åkte jag hem och hade lite SPA =) Kändes välbehövligt! Fotbad och fotfilande, hårinpackning, vaxning av benen, scrubbade kropp och ansikte, smörjde hit och dit =) Feeeling fresh! Samtidigt lyssnade jag på alla avsnitt av RIDPODDEN och fick massa inspiration och även lite träningstips. Känner mig på G och vill rida! Även en del mentala grejer som inspirerade till ett kommande inlägg, men som även gjorde att jag fick en liten AHA-upplevelse =) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar