måndag 7 juli 2014

Helgen

I helgen har det inte varit någon ridning alls, eller hästaktiviteter... Inte ens på TV!! Falsterbo har ju dragit igång, och till nästa år hoppas jag att mitt fokus är liiite bättre så jag hinner fixa till det med resan som jag planerat i flera år.

Nasse verkar inte lida alls av hålet i foten och skon sitter kvar, så nu i veckan blir det ridning alla dagar. Får besök över helgen men måste rida ändå.

Planen för veckan är; uteritt med båda idag och imorgon, vila för båda på onsdag docj tänkte jag duscha och schamponera dem då. Paddock med Nasse på torsdagen. Vila på fredagen. Uteritt med båda någon av helgdagarna och paddock med Nasse någon av helgdagarna.

Får se hur lång tid det tar innan den har gått åt pipan! Blir ju inte alltid som man har planerat!!

Nu är det jobb som gäller, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar