tisdag 24 mars 2015

Tränar på!


Här är en film med klipp från träningarna i helgen. Hoppade hela 50 cm !! Wiieehoo! =) Hahaha, asså, jag fattar inte, när jag kollar på filmerna ser det så pluttigt ut, men när jag hoppar känns det som att jag flyger flera meter över backen... Lustigt ju! Helgen var super och jag hade skitkul. Vill ni kan ni kolla andra bloggen för att läsa lite om vad vi gjorde utanför stallet.

Jag tycker att jag har tränat på bra, och känner mig redan mycket säkrare på hinder. Vill hålla mig på den nivån jag är nu dock. Inte högre. Än...

Vi har hoppträning imorgon och då ska vi hoppa bana. Måste ju träna på det eftersom tävlingen är snart!!! OMG! Börjar få lite ångest....

Ska flytta bloggen till FINEST.SE har jag bestämt, men tyvärr verkar tiden gå mycket snabbare än vad jag räknar med ;) men är på gång, om allt går som jag tänkt så fixar jag det i helgen!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar