lördag 14 mars 2015

Äntligen helg!

WhoopWhoop!
Stalljour hela helgen och det är underbart väder!! =) Ska passa på att vara ute och mocka hagen tänkte jag, och i eftermiddag blir det uteritt med Erika. Perfekt!

Sedan, mina vänner, förstår ni så har jag grejer på gång! Jag har bestämt mig för att ha som mål att hoppa 1 meter bana med Nasse, ska träna från nu och sedan vara med på nästa tävlingssäsong - om ett år vill säga, och jag ska göra en videoblogg för att dokumentera det hela. Jag hoppar ju i dagsläget inte ens markbommar (knappt) så det känns som en rejäl utmaning! Vad tror ni? =) kommer jag klara det??

Ska lägga upp en ordentlig plan med delmål och träningsupplägg. En seriös satsning! Ska fan hooka upp sponsorer och allt möjligt, nu jevlar!

Känner mig svintaggad!


Bilder från i onsdags på Linn och Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar