söndag 15 mars 2015

SHOPPAT!!

Var tvungen att köpa nytt batteri till luren =) har ju beställt ny Samsung Edge men det börjar inte levereras till Sverige förrän vecka 16... Hittade ett batt för 65:- så det känns ju helt ok! Nu blir det snart liv i S3:an =) saknar som fan att inte kunna ta kort! Det är typ det värsta med att vara utan telefon...

Just det! Råkade köpa en hjälm också, när jag beställde batteriet.... BEHÖVER VERKLIGEN EN HJÄLM, och priset var verkligen ett fynd!! 699:-  Wiiiehoo!! Min gamla har börjat trycka i pannan och det blir röda märken.. Annars är det inga fel på den! Aldrig varit i backen =) luktar lite svett kanske dock... Hehe!

JACSON WEN

Hela helgen har varit långa dagar i stallet och jag är ärligt talat helt slut!! Mina armar värker - både sedan träningen i torsdags och från att mocka hage i två dagar. Idag orkade jag inte ens rida!! Inte blev vi klara i hagen heller för dieseln tog slut i traktorn, så typiskt. Vi ska ses allihop på tisdag och göra klart! tur man har så bra medryttare och stallkamrater!

Mullvadsinvasion??? ;)



Denna vecka blir späckat schema.

MÅNDAG - skrittpass
TISDAG - galoppbommar och cavalettiblock
ONSDAG - vila
TORSDAG - hästvila men människoträning
FREDAG - konditionspass och stretch
LÖRDAG - hoppning med Linn
SÖNDAG - hoppning med Linn

Ska hinna umgås med BF, dammsuga, kolla genom bloggen och ev byta portal, göra klart min satsning mot högre höjder ;) och massamassa annat, typ jobba...

Over and I´m OUT!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar