tisdag 29 oktober 2013

Inställd ridning....

Det bidde ingen ridning igår... Dels är jag förkyld med feber och så var jag och sambo och handlade igår. Shoppade loss ordentligt med en luftavfuktare och två element till stallet =) så handlade vi mat och grejer också, men det var ju inte lika roligt =)

Något roligare än alla element och avfuktare är att jag skall beställa biljetter till SIHS idag!! <3

www.stockholmhorseshow.com

Jag skall gå på söndagen. Superkul är också att jag får sällskap! Tänkte åka själv först eftersom Annelie, som jag alltid brukar gå med, har fått en bebis och inte kan pga ammning och blöjbyte. Drog en rövare och frågade Hästis-Bästis, och jiippiieee!! JACKPOT! Nu ät vi helt plötsligt fyra tjejer som skall med!! Kollade lite på infon och i år skall mässan vara i två plan. Läge för att bli ruinerad?!! Förra året köpte jag ett par benskydd, det var allt... =( Var för mycket folk för att kunna handla!

PROGRAM

Söndag 13,00 - 16,00
  • Domarceremoni
  • Reem Acra FEI World Cup™ Dressage Grand Prix Freestyle - KÜR

Söndag 17,30 - 21,45

FINAL

Föreställningsvärd:
  • Inledning
  • Prins Carl Philips Pris
  • Anne Krüger med häst, hund och Runner Ducks
  • Nordic Challenge - winner takes it all  internationell hoppning
  • FEI World Cup Driving
  • Stjärnornas hoppning
  • JF Pignon - frihetsdressyr
  • Julavslutning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar