lördag 26 oktober 2013

Granny Panties!

Asså... FiiiFaaaan för att rida i "fel" trosor!! Har värsta röv-svedan =( Granny panties is the shit, säger jag bara!!

För övrigt gick ridningen super igår =) LAVVAR MIN HÄST!! <3 Tog beslutet att vara på lilla utebanan, ett ställe varken jag eller hästen varit på förut. Lite larvig var han, men vi gick några varv innan jag hoppade upp, och då var det hur lugnt som helst. Körde samma pass som igår, och det märks att han är omusklad och inte orkar hålla ihop sig. Inte optimalt att sätta igång honom med banridning, hade ju helst velat rida ut i skritt typ 1 - 1½ timme om dagen, men det går inte. Dels så blir det mörkt tidigt, dels så hittar jag inte i omgivningarna och skall jag vara helt ärlig så törs jag inte riktigt heller!!

Nu blir det frulle och sedan lite stallbestyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar