måndag 28 oktober 2013

den ena... VS den andra...

Ska köpa eller önska mig lite saker till mig själv tänkte jag, men har lite svårt att bestämma mig..?! Någon som har en åsikt? Hjälp mottages tacksamt =)

Stövlar Blarney Horsehead®


Stövlar i oljat nubuckläder. Vattentätt membran på insidan. Grov gummisula. Från HÖÖKS.

1 289 :- 


Den här stöveln har jag funderat på länge, tycker den är snygg och ser skön ut. Betydligt billigare än dom äkta som ligger på 4 - 5000:- men så helt plötsligt fick jag se stöveln under, och då blev det svårt...


Storm Stopper Gummistövel Ariat

Denna stövel är det senaste tillskottet i Ariats ® Country Collection.
En vattentät stövel tillverkad av vulkaniserat gummi med läderkantad toppkant.
Fukttransporterande foder med printtryck.
Justerbar läderrem för stängning. 
Storm Stopper har en ATS innersula med så kallatslip-motstånd.
Duratread yttersula ger komfort hela dagen.
Stötdämpande EVA-mellansula
Teknik: ATS ®

Finns bla hos CharliesHästochHund

1 179:-


Så... när jag såg dom, då såg jag dom här!! Ser ju nästan likadana ut... Fast det syns ju att det är en billigare, mer "gummistövlig" variant....

Gummistövel CRW®


529 :-
Gummistövel med neoprenfoder och detaljer i syntetskinn. Från HÖÖKS.



 Jahopp! Vad gäller stövlarna så känns det som att det väger mellan de två översta. Nästa dilemma är pannbanden... Mountain Horse eller KL?? Finns kanske andra förslag?
Crowley stickat pannband med fleecefoder från Kingsland.
Kingsland patch framför.

Märke: Kingsland
Kvalité: 50% Ull, 50% Akryl
Storlek: Onesize
Färg: Cream/Naturvit
Tvättråd: 40 grader
449:-

Price in store: 149,00 KR
One size
UNISEX

Our extra wide knitted headband with fleece lining will keep you warm all winter

Fabric: 1x1 knit
Lining: Micro fleece

• Knitted construction with ribbed edges
• MH embroidery on front

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar