lördag 7 februari 2015

Veckan som varit...

SJUK!

Haaaatar att vara förkyld =( ont i hela kroppen, värker i nacken, och bihålorna typ sprängs! Kan knappt andas när jag bara sitter i soffan och fick typ mjölksyra i benen av att gå upp för trappen... Känns ju lovande för den kommande veckan... Ridningen har gått skitbra, och Nasse är på g igen. Vi kör på med hoppningar för alla i stallet en gång i veckan, och det verkar som att flera stycken vill vara med - kul!

Min plan är att få igång Nash ordentligt och sedan börja med allt från ruta ett! Måste göra det för min egen skull. Så det blir bommar på marken och avståndsträning. Hitta flyt och våga lite på mig själv och hästen. Målet är 1 meter när vi är färdiga.

Har inte gjort mina mål för det här året ännu, men funderat lite och har typ samma som innan, men att utveckla det jag har uppnått i så fall. Ska knåpa ihop någon lista sen...

Idag blir det ingen ridning. Håller mig till soffan och kanske en promme med Zebbi. Är helt slut. Tänkte gå igenom bloggen lite och kolla igenom Spotify efter bra låtar till min rid-playlist.

Vad gör ni alla idag? Vet att dte var P&J på Heda, någon i Bynn som varit med?

Over and out och fortsatt trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar