måndag 30 mars 2015

Sommartid men fortfarande lika lite tid....

Asså, vart tar tiden vägen???

Hinner inte med någonting... Försöker fortfarande lista ut hur Finest funkar, det går trögt. Har inte riktigt tiden heller, behöver typ sätta mig en heldag!

I allafall, ridningen går skitbra men börjar bli nervös inför fredag!! Känner mig inte riktigt tajmad med den här tävlingen, den kom lite snabbt... ;) kan bero på att jag på något vis tänkte på valborg när jag tänkte på påsk, men jag vet inte hur jag tänkte, för då skall jag ju till Stockholm. Hmmm, var kanske därför jag vågade anmäla mig! =) Trodde inte jag skulle vara hemma! Hahaha!

I går red jag bana fast med markbommar och sista rundan gick riktigtriktigt bra! Är as-nöjd. Idag körde jag konditionspass och han kändes fräsch.

Imorgon är det ridledigt sen kommer LovelyLinn och onsdag består av hoppträning. Bana.
Torsdag, hämta transport och förbereda inför fredag.
Fredag, tävling!

Sen kör jag stallet hela påskhelgen, förutom lite trädgårdsfix och förhoppningsvis umgänge med boyfriend...

Nu måste jag dra iväg några mejl sen är det sova!!

Nasse och Zebbi <3
BestFreindsForLife! Zebbi och Siri =)

Så här ser ens knä ut när man besöker Hästis-Bästis och hennes hemma-zoo!!! ME LIKE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar