fredag 30 januari 2015

Vart tar tiden vägen??

Asså, jag förstår inte?

MÅNDAG - efter jobbet var jag på Interport en sväng på Tjejkväll, var tvungen att köpa en ny sportBh innan tuttarna ramlar av... Sedan var jag i stallet och småfixade och efter det åkte jag hem och gjorde massa jobb på datorn.

TISDAG - efter jobbet var jag förbi hos min dogwalker med blommor för hon hade varit på sjukhus. Åkte sedan direkt till stallet. Red bara Cannelle... Galoppbommar. Nasse stod med spikmatta. PLanen var uteritt men det var så jäkla halt så sket i det...

ONSDAG - ledig eftermiddag ändå hann jag bara fixa maten åt hästarna och inget mer. Sedan var det stan som gällde =) Fika, lite shopping och bio!

TORSDAG - Hann inte med hästarna idag heller. Var på Friskis och Svettis. 

FREDAG - planerar att rida båda...

LÖRDAG - planerar att rida båda...

SÖNDAG - hoppträning med Cannelle, Nasse kanske får göra något skutt för skojs skull..? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar