onsdag 19 november 2014

Longering igår

Igår longerade jag Nasse i nästan 1 och 1/2 timme!

Vi jobbade nästan bara skritt och så lite trav... Hade olika inspänningar men nästan bara lång och låg form. Det är någonting någonstans som inte stämmer... =(

Tror egentligen att han behöver ut och sträcka igenom hela kroppen. Jobba lite terräng, och lite backar, inte bara vara i paddock eller ridhus hela tiden.

Nu kommer det inte bli så mycket ridning dock, bara sporadiskt fram till januari. Måste koncentrera mig på att flytta och få ihop mitt liv!!

Vill ni får ni gärna följa mig i min andra blogg, SUPER-MARRE den handlar ingenting om hästar, men uppdateras lite mer nu när jag inte är i stallet så ofta...

Kolla in den fina presenten jag fick av Gisa och Klara för att jag var hästvakt!

Förutom blomman så var det en tål från LUSH, choklad och en liten hängare man kan ha på sin kopp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar