torsdag 30 oktober 2014

GUESS WHO´S BACK?!!

Nu... kära vänner och bloggläsare... NU är jag tillbaka!!

Har införskaffat en gammal laptop som gott och väl duger till att blogga med, så fasten your seatbelts... för nu jävlar blir det blogga av!! 

Inga gnälliga sambos med bihang som tjatar och lägger sig i ;) 

BARA JAG, HÄSTARNA OCH BLOGGEN!!

"Thats the way, aha-aha, I like it, aha-aha"

=)

Min egna flytt är framflyttad till månadskiftet december/januari. Hade först inte tänkt börja blogga förrän dess, men jag kan inte hålla mig =) Har saknat bloggen massor!! Plus att jag har så mycket ideér och inlägg jag vill skriva.

Hästarna däremot har hunnit flytta två gånger sedan jag tog bloggpausen, så ni förstår att jag har haft att göra ;) haha, alla grejer som ska sorteras och köras och packas och packas upp och sorteras igen och... MEN JAG ÄLSKAR DET! 

Till helgen har jag stalljour så då tänkte jag fota lite och sedan presentera stallet för er, det är underbart!!

Over and out så länge, puss på er!


Laddat upp för nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar