måndag 30 juni 2014

Helgen

Ååå, underbara helg! =) Eller??

Fredagen blev ingen ridning för jag var för trött. Har haft en mycket intensiv arbetsvecka... Det är kul, men det frestar på och jag tycker inte om när det går ut över mitt privatliv. MÅSTE bli bätttre på att säga ifrån och att lämna det jag inte hinner med, måste även bli bättre på att äta regelbundet så jag har energi till det jag vill göra...

Lördagen blev en stalldag med sällskap. Jag red Nasse och kompisen promenerade med Cannelle. Skrittade fram längs grusvägen först och sedan körde jag lite paddock. Hästen förvandlades från gullegris till ök =( och var riktigt jobbig!! Ytterligare en påminnelse till mig själv om att hålla ordning och reda i mitt liv, så jag slipper bråkiga hästar!! Svetten rann och armarna var som spagetti men till slut gick hästen riktigt fint <3

På kvällen var det fest och även att jag kände mig halvrisig på eftermiddagen tänkte jag att det hela skulle bli bättre med lite mat och vila - icke! Då tänkte jag att det nog blir bättre med lite dryck och trevligt sällskap - nja... Lite huvudvärkspiller senare var jag på fest!

Söndagen spenderades i sängen...

Huvudvärken sitter fortfarande i idag, men det blir en skrittur tillsammans med en tjej som heter Anna. Blir kul och skönt för hästarna att komma ut lite!




Samtliga bilder är från Goggles bildsökning "migrän"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar