måndag 16 december 2013

Det är mycket nu...


Gaaaah!! Har inte ridit på hur länge som helst =( har haft massor att göra hemma, och så har det varit väldigt mycket möten och grejer i förra veckan. Har ju ställt av hästarna nu fram till efter jul tänkte jag, men jag vet inte om jag klarar det! Har total hästabstinens!! Eftersom hästarna står på ridskolan så vill jagh inte rida på dagarna, dom missar så mycket utetid då, står ju i boxen så mycket så jag vill inte ta ifrån dem tiden ute i hegen mer än nödvändigt! Längtar till jag kan flytta dom till Ullevi så man får bestämma allt själv! Tobbe och Martin satte upp köket häromdagen, plus drog igång värmen. Skall måla lite plankor som sadelhängarna och tränskrokarna skall fästas på. Hur hinner ni andra med att kombinera familj, hem, julstök, jobb, möten, kurser och allt annat som skall göras och samtidigt spendera fyra-fem timmar per dag i stallet?? Phu...

Det kommer bli lite tunnt med blogginlägg här nu, men ni som är intresserade av vad jag gör när jag inte hålls med mina hästar kan kolla in min "privata" blogg istället; GREVINNAN AF VILLA BLÅ

Det blev inte ens någon sitsträning i torsdags eftersom den var inställd... =( Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker upp till Dalarna, sedan blir det hårdträning efter nyår. Skall göra en årsplanering med mål och delmål har jag tänkt. Gör ni sånt också?

Just det! Har ju "glömt" Nasses livslinje som jag höll på med, den är ju typ färdig... Skall fixa den och lägga upp så ni får se =)

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar